ΤΑ 5 ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΓΙΑ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΗ ΔΟΥΛΕΙΑ!

ΤΑ 5 ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΓΙΑ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΗ ΔΟΥΛΕΙΑ!

 Χατζηαναγνώστου Γιώργος

5 πράγματα που μπορείτε να κάνετε για να αποφύγετε την πλασματική εργασία.

Πολλοί άνθρωποι περνούν τις ημέρες τους στο γραφείο ή στον χώρο εργασίας χωρίς παραγωγικότητα. Συχνά, αυτό δεν είναι δικό τους λάθος. Το να κυνηγάς τον χρόνο "να πάει" 17,00μμ είναι μια αντίληψη στις επιχειρήσεις που δείχνει την αντίληψη περί εργασίας. Αντ αυτού σημασία έχει στα χρονικά 
όρια της εργασίας να υπάρχει "παραγωγικό" έργο.
Σύμφωνα με την αρχή του Pareto, το 80 τοις εκατό των αποτελεσμάτων προέρχεται από το 20 τοις εκατό της δουλειάς μας. Άρα πως βελτιώνουμε τον εργασιακό μας χρόνο;

Για να απαντηθεί το ερώτημα, χρειάζεται να υπάρχει προσδιορισμός περιγραφής εργασίας με στοχοθέτησης αλλά και στρατηγική κατανοημένη από τον εργαζόμενο.
1.Στοχοποιήστε τις εργασίες σας με βάση την στρατηγική επίτευξης στόχων.

Οι διμηνιαίες στοχοποιήσεις αλλά και η ημερήσια ανάλυση βοηθάνε στην κατανόηση.
Υπάρχουν αρκετές μεθοδολογίες τμηματικής αποκωδικοποίησης της επί μέρους εργασίας αλλά και της προόδου επίτευξης στόχου. Ίσως στην αρχή απογοητευθείτε από την αποτελεσματικότητα αλλά αυτό θα μπορέσει να βοηθήσει την επιχείρηση να αντιληφθεί την σχέση μεταξύ βραχυπρόθεσμου αλλά και μακροπρόθεσμου στόχου. Το σημαντικό είναι να καταγραφή για να μπορεί να επαναπροσδιοριστή η στρατηγική αλλά και τα μέσα επίτευξης στόχων ,όπως και η περιγραφή της εργασίας-στόχων του εργαζομένου.       

2. Βάλτε Προτεραιότητες.

Εάν υπάρχουν οι στόχοι ,είναι εύκολο να προσδιοριστούν οι προτεραιότητες και να επιλεχθούν οι προτεραιότητες που θα βελτιώνουν την αποτελεσματικότητα .Οι στόχοι είναι γραπτοί και αποτυπωμένοι σεκάθε εργαζόμενο.
3. Αναζητήστε νέες ιδέες και προτάσεις μεταξύ των εργαζομένων.

Τα προβλήματα κατανόησης των στόχων εμφανίζονται γλαφυρά όταν σε ανοιχτή συζήτηση διερευνώνται εναλλακτικές προτάσεις βελτίωσης της ποιότητας εργασίας επ αμοιβαίο όφελος. Οι "τακτικές" προσδιορισμένες συναντήσεις διευκολύνουν το έργο της επιχείρησης παρά το ότι η πίεση του χρόνου παραγωγικού χρόνου εργασίας είναι μεγάλη.Η πρόληψη είναι προτιμότερη από την καταστολή.

4. Απομονώστε αυτά που αποσπούν την προσοχή σας.

Στο περιβάλλον του γραφείου, με ανοικτό το facebook ,το κινητό εν αναμονή το messenger , ο ζεστός καφές κ.α. χρειάζονται ένα επίπεδο αυτοσυγράτησης. Το multi tasking δεν είναι πάντα το καλύτερο και χρειάζεται πολλές φορές εμβάθυνση και κατανόηση του έργου που παράγουμε.
Το κλείσιμο του κινητού κ.α. σε πολλούς εργασιακούς χώρους όπου υπάρχει ανάγκη είναι αναγκαίο "κακό" . Η απόσπαση από την εργασία σε πολλές εργασίες ενέχει τον κίνδυνο εργατικού ατυχήματος.
5. Το Διάλειμμα.

Πολλές φορές η συνθετότητα και η πολυπλοκότητα μιας πράξης χρειάζεται Περαν της τυπικής φυσικής νοητικής απομνημόνευσης ,καθαρό και λειτουργικό μυαλό. Τα όρια τα μαθαίνει κανείς όταν τα βλέπει αποτυπωμένα στην επίτευξη στόχων ή στα αποτυπωμένα λάθη κατά την διάρκεια της εργασίας.
Κανένας δεν είναι ρομπότ αλλά και κανένας δεν μπορεί "χαλαρά"με τον φραπέ με καλαμάκι να παράγει έργο.
Καλύτερα ποιοτική παρά ποσοτική εργασία. Ο ρυθμός εργασίας είναι διαφορετικός για κάθε άνθρωπο αναδεικνύοντας τις ικανότητες του κάτω από συνθήκες πίεσης.

*Ο Χατζηαναγνώστου Γιώργος είναι Εntrepreneur Mικρομεσάιων Επιχειρήσεων. 

www.fotavgeia.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου